fbpx

pens disposable manufacturer

Dan kemudian saya akan melihat jika saya boleh melakukannya

di sini bro dalam akhlak

Saya mahu video lubang tiga

Dan lihat, butang tiga keputusan tidak

mempunyai

semua

baiklah

Apa khabar anda semua lancar saya tidak

Saya tahu saya datang ke sini, selamat datang ke Top 5

pemula dan pasti dalam video ini

yang ini pegang dua mawar sini tengok tu

bunyi indah oh api saya melihat saya

lelaki pun begitu

O apa

adakah anda di sana ingin memulakan bayi ok

pada anda tidak tahu anda datang untuk memilih

bro jadi hari ini hantar saya akan selesaikan semuanya

masalah mengubah susu 5 teratas saya

pemula apa yang saya bercakap tentang pemula

mereka hijau jadi gerakkan pen ok

disambungkan anda tidak mempunyai pemidang tilik

Saya hanya perlukan sesuatu yang lain

dengan dia dan gunakan Tekan butang dan itu sahaja

lelaki tua dan semua video yang saya lalui

di sini hari ini cuba aiskrim baby direction

Lang kekurangan banyak wap dan mempunyai banyak rasa

da awak suka hak macam ni

jagung untuk awak tua

[Bertepuk tangan]

Ya, tetapi anda suka, anda boleh datang seperti itu

dengan rokok ada top-5 tin

juga semua video yang saya akan pergi

yang dipaparkan di sini ialah Yesus di saluran sentiasa

bahawa saya bercakap tentang salah satu masa yang saya letakkan

kad untuk anda mengakses ulasan

mereka jika anda ingin mengetahui lebih lanjut

bayi ini betul-betul dan di hadapan kita

bercakap betul-betul Tetapi mari kita lakukannya

penaja video ini di sini bahawa

Halaman Iris dan datang kedai daging

dari Paraguay sangat teratas dengan Kajian kes

keluar daripada mereka di sini mereka menjual secara borong dan

runcit dari Paraguay yang saya miliki

lalu di sana sila datang ke kedai ini

yang sangat top saya melawat kedai di sana

apabila saya pergi ke Paraguay saya akan pergi

jadi lebih bergolek dengan alamat

kedai akan berada di bawah kejayaan

juga kemudian api keluar kerepek dan

mengukuhkan banyak di seluruh bandar oleh

top 5 difahamkan Anda akan melihat lama

Jom sembang di sini sembang 5 teratas

bawah, kanan, nombor lima adalah skysolo da

vapors guys jadi saya akan memesan satu

kecil, menthol cbd maker dia mempunyai 1,400 askar sejam

bateri mempunyai kapasiti untuk tangki

daripada 3.5 dan satu sudu 0.18 lelaki daripada

gerakkannya supaya ia adalah bayi yang sangat panas

untuk anda bermula di sana, lakukannya dengan baik

kecik kecik murah memang bagus

anda mahu menikmatinya dan itu a

ciuman murah anda akan suka video ini

di sini untuk stim dan rasa juga

baik kerana apa yang bergerak di sana dia

ada urutan di sana sehingga 90 watt di sini

dalam kotak mengajar kerja saya yang saya lakukan

bro Saya ragu ini di sini mencapai 90 tetapi

secara moral saya fikir dia adalah kira-kira 60 watt

macam zakar dua suka sampai ok

dihidupkan melakukan banyak masa adalah

filem lucah jalang

sebenarnya

saya juga, hanya bahawa ia datang dari yang terbesar adalah terlalu banyak

adik kecil dia mempunyai ledzinho di sini

butang maklumat lanjut saya menyelesaikannya

Jadi mari kita pergi ke tempat keempat kita

tempat keempat kami ialah pen 22 Light

dari smokey bro ni

dan saya menganggap video ini di sini lebih baik

bahawa keriting kembali begitu juga a

bayi sangat serupa dia datang dari sebenar

sebelum dapat nenek solo sebab itu

di sana dan tinggal menyalin permit dua yang dia

menjual muzik lama menjual banyak yang ini

cousin dalam moral dia datang beginner bro

kegemaran lelaki di sana pen 22 Light

Edisi dan mempunyai bateri 1650

jam miliamp lebih besar daripada skar solo

mempunyai kapasiti 4 ml lebih besar daripada

skar solo dan campuran sifar. 15 lelaki

juga bahawa ia adalah lebih kecil daripada topi atas tetapi

lebih kecil adalah kepala yang baik apabila ia adalah perkara

ia dihidupkan kerana siapa tahu dengan ketakutan

anda faham betul anak dan dia telah memimpin sedikit

apabila anda menekannya, ia menyala Narizinho

di sini jadi satu saya tidak nampak banyak

bergaya dengan bateri yang banyak

ml dan saya tidak nampak mengapa anda membelinya

skar solo sebaliknya di sini saya tidak

Saya berkata harga topi atas saya akan katakan

harga dua yang kedua-duanya mempunyai sama

harga skar solo dan ramalan pada slaid

mempunyai harga di sana sekitar r$ 150 Eu

Saya cadangkan anda membeli bahagian hadapan slaid

bukannya mencari tanah yang sesuai dan untuk siapa

mahukan butiran lanjut tentang perjuangan ini

kedua-dua mereka saya sudah buat video di sini

saluran bercakap kedua-dua kenderaan diletakkan

lebih baik di sini Kale juga

milik kita untuk hidup dengan telaga terkenal

suspek dipanggil

[Lagu]

dan kotaknya di sini kerana video ini

di sini ia mendapat sehingga 60 watt saya fikir

yang kekal di sana tetapi anda akan tetap berada

sangat kuat bahawa saiznya lama anda

suka sangat jadi saya makan banyak kat sana guys

nak mula dan bayar murah sangat

kerana jika saya menjual lebih murah di sini di

senarai kami betul saya buat muka

berdasarkan angin mana yang saya rasa lebih baik juga

isu kos-faedah tetapi apa

faedah kos di sini ia sangat panas di

moral dan

adalah untuk memanggil tempat ketiga yang kita ada

di sini skysolo kami

meletakkan versi Besar di sini skysolo ok

menyambung satu-satunya perkara yang berubah pada pita ini

adalah bahawa dia mempunyai lebih banyak bateri daripada yang

adalah perkara biasa dan saya tahu bahawa dalam tiga ribu

sisa drum Tetapi dia mempunyai yang sama

kelebihan naik ke 60 watt 90 kan?

tetapi saya fikir ia lebih banyak duduk di sini

perkara yang sama seperti biasa 0.18 arang batu

bergerak hanya kerana dia mempunyai lebih kapasiti

juga dalam tangki dia terpaksa

8ml jika terlalu banyak seminggu yang Boleh

menjadi bahawa anda tahu jika anda mahu ia sangat cepat dalam

masa anda mempunyai tangki besar jadi

itu sahaja bezanya untuk kekal

pemanasan longgar berada dalam julat satu R$

200 bro untuk r$ 50 lagi anda dapat

bateri berganda saya rasa

memberi pampasan lebih daripada membenarkan dua saya

Saya terlupa biasa sahaja saya ingin memanaskan badan

ketiga di sini dalam senarai kami betul dan

Saya di sini dalam masalah rasa wap

Ia sama seperti anjing biasa

macam mana dia tahu benda yang sama

Jadi anda akan membayar lebih jika anda

nak bateri lebih kan

sudah terlambat, sudah terlambat

jadi di sini kita tidak bercakap untuk membentangkan

anak-anak besar di sini dalam video ini

ini kini naib juara Stick V9

Max da tuxedo Lelaki ini berasal

pemula untuk lebih banyak bateri yang akan ada

di sini di atas lama ini bayi ini datang

hanya saya yang memberikannya bacaan gergasi

gergasi tetapi

4,000 miliampere jam hayat bateri di sini

cuma dia hantar dia pada dasarnya dia tak ada

22 mengatakan ia pada dia juga 60

jawatan kosong macam cream of two dia ada

sesuatu yang lebih baik sedikit daripada bem v2s

satu ia datang dua perkara dalam kit ini datang satu

benda apa benda biasa bukan

gerakkan rentetan dalam kes itu dan langkah datang

bahawa yang ini adalah sifar. 15 orang lelaki

perkara ini yang saya syorkan kepada anda

letak dalam video ini di sini yang lebih baik

yang mana satu untuk anda gunakan yang lama ini

satu perkara yang sangat baik saya mengesyorkan anda tidak

gunakan dalam sesuatu yang lain jika mengecas Apakah itu

untuk berbalas tembakan dengan polis untuk sampai

bergerak dan bagaimana kita tidak meminta saya untuk 4000

penglihatan bateri saya mempunyai terlalu banyak bateri

pernah Tavares dan mempunyai lapan. 15 ml daripada

kapasiti di dalam tangki ini a

kapasiti gergasi kapasiti yang lebih besar

juga untuk menjadi dan pasti bernilai

maaf untuk melihat V9 Max itu tetapi saya meletakkannya

atas seluar dia lebih sikit

sayang Sebenarnya dia dalam lingkungan tiada

300 reais Hanya saya fikir dengan ciuman

bahawa dia mempunyai lebih 1000 mentalize daripada

bateri ia juga mempunyai tangki yang

anda boleh mengubahnya, betul Dan ada alirannya

udara boleh laras dalam tangki itu anda

boleh menggunakan aliran udara dalam berapa banyak

Kapsul bukan yang melupakan pakaian

juga tidak mempunyai Tang anda tidak boleh

keluarkan tangki Jadi anda terjebak itu

dia mempunyai itu sekiranya anda mahu berubah

adakah boleh letak tangki lain sahaja

mengeluarkan tangki yang anda sudah ada di sini

[Lagu]

Betul ke awak letak tangki lain

sana sini susah nak jumpa

kereta kebal mempunyai hari yang sama walaupun di sini

kerana diameter acuan ini di sini

ia sangat besar, anda akan lihat

[Lagu]

DAN di sana

[Lagu]

ini adalah banyak wap dan sangat lazat

sedap semasa Jadi itu sahaja

tempat pertama kami, iaitu,

tahu jika anda ingin mengikuti video di sana

bahawa saya sangat menyukai Twister kami

dari firmax bro saya rasa yang ini datang

pelvis yang menampung segala-galanya sebaik sahaja

agak pemula perlu melakukannya dengan betul

Ia tidak mempunyai bateri yang besar.

Bateri 2300 miliampere jam

bateri yang berpatutan tidak begitu besar

Saya rasa itu sahaja kelemahannya.

adalah bateri dia mempunyai tangki untuk anda

keluarkan bahawa zakar menggunakan langit adalah

Pengarang Falling Skies pun tak perlu

V9 Max dia ada dua perkara yang kacau

dua warna perubatan yang juga titik

kuat dia yang paling kecil maxdam baik dan dia

juga itu adalah titik terbaik. dia pergi adalah

ini di sini bahawa kuasa boleh laras di sini

di bawah Tetapi anda mendapat dari 5 watt kepada

80 watt yang anda pilih apabila anda mahu

manakala yang lain mempunyai bagasi tetap

bro jadi saya nampak banyak masa awak boleh

kembali banyak wap Santa Casa di sini pada 80

watts bro

DAN di sana

[Lagu]

Ia adalah

wap yang sangat lama dan sederhana yang sangat lazat

perkara-perkara yang menandatangani yang benar-benar

sangat baik bahawa jika dia memerlukannya, dia hanya memilikinya

berdagang jika anda akan membeli Apakah yang

presiden yang hanya bergerak yang banyak

of the hour juga jika anda tidak boleh salah dalam

yang mana satu anda tanya dan perkara yang paling saya suka

dari masa yang satu ini anda boleh meletakkan

pada dasarnya mana-mana Cuba jika anda

nak kene hantar semua sekarang dengan profae

urth da october yang merupakan profil mexe

banyak masa iaitu tempat-tempat di sini

dan anda tidak begitu cantik seperti anda

putih dengan Emma Tetapi bagaimanapun

apa sahaja kuasa yang saya mahukan

dihidupkan letakkan di sini 40 watt yang saya

jika ia adalah lubang anda berada di sini

dia sedang membesar dan

DAN di sana

[Lagu]

The

domani Ini di sini adalah tanda mereka

maka pada dasarnya anda lihat di sini adalah

itulah sebabnya kami menggunakan templat ini

di sini

dua pek bateri yang digunakan di sini

untuk mengawal potensinya anda boleh

mengawal kuasa kebetulan anda

ditandatangani dengan buah negara itu

idea lama dalam moral bro cuma pukul berapa

di sini tiada apa yang setanding dengan cara

dikawal selia daripada itu dengan skrin Anda boleh

bekerja betul-betul seperti yang anda mahu

mahu anda boleh meletakkan dua bateri

di sini untuk mempunyai banyak bateri adalah sejuk tetapi

bro bagi harga 300 reai rasanya

yang ini di sini sensasi bro

hanya kerana perniagaan naik taraf ini

jika anda boleh meletakkan rd di sini untuk meletakkan

RD di sini satu lagi jenis tangki anda

suka pilih mana satu yang anda mahu

yang akan berfungsi sehingga maksimum

daripada 80 watt yang bro dalam moral adalah sukar

atau untuk apa-apa yang melebihi 80 watt

sudah tentu orang yang suka menguap 150

120 watt yang sangat sukar untuk

saya jadi ini di sini tetapi saya fikir ia hanya atas

mari kita kembali ke sini terus ke tangki kita

Mana Tangki Lama

Saya tidak tahu itu dari kereta kebal Corsa ya

ya ia berada di dalam bilik tetapi kuasa itu

rasakan

DAN di sana

Hai semua, manusia, saya fikir ia hebat

berada di sini saya fikir saya apa

menampung serba boleh

Bayi dalam satu ini adalah apa yang mempunyai segala-galanya satu

sedikit dan mengambil bahagian Wasiat itu

yang tidak mempunyai mana-mana daripada itu

sangat bahagian atas untuk sebenar bro itu sahaja

Saya mulakan di sini jika anda suka yang ini

soal bandar yang sama mengubah perkara

mempunyai Pembolehubah Selamat petang dan mempunyai tangki

sangat baik ini sangat baik ya tuhanku

kita akan hampir melihat juga saya sangat baik

hanya anda mencari sesuatu dengan lebih

Bateri 4000 Meter Bateri I

Saya mengesyorkan ya persekitaran V9 Max juga

sangat top dengan banyaknya kemampuan Allah

yang mempunyai kapasiti 5 ml sahaja

berbanding mata untuk 15 ml 19 kan

sudah tentu salah satu spesies juga

cukup bahawa anda mencari sesuatu

lipas lipas pun ada

dua suka yang juga sangat baik untuk

harganya sangat berbaloi

dan

mempunyai kehidupan jika ia meletakkan kami teratas-5 saya harap

bahawa anda menyukainya sehingga ada yang melihatnya

apa yang anda fikir boleh masuk ini

top 5 komen ada dalam komen komen

dalam komen tinggalkan dalam komen

tidak, saya akan melihat di sana

ia mengambil masa untuk berterima kasih tidak lagi didengari

bercakap tentang anda sedikit masa lagi dalam video ini saya akan

tinggalkan sini lagi dan sosialkan dia

Teringat alamat kedainya itu

ok di sini dalam penerangan video

di sana lelaki di sana yang membeli

ini sudah memadai dan sebarang pertanyaan hantarkan

Apa-apa sahaja menghantarnya supaya ia kekal

bertukar idea bercakap rangkaian kami

sosial juga yang akan berada di sini smokey

datang ke Instagram di Facebook sahaja

hantar mesej ke sana dan saya tidak apa-apa

Saya juga mahu meninggalkan apa yang saya bersama

saluran di Twitter kami ada laman web

hancurkan Tuhanku hantarkan kamu permainan kecil

jam di sana dan juga jika anda mahu

bertukar-tukar sebarang keraguan bertukar idea

dengan saya hidup ada hanya diikuti di sini pada

tapak kemuncak kanan dan ikut saya ke sana bahawa saya

Saya bertukar idea dengan anda lembut juga kepada

Saya tinggal di sana untuk menghapuskan keraguan itu. Ia mengambil sedikit masa

Baik terima kasih banyak untuk video ini

suka melakukan ini mahu beberapa

satu lagi top 5 juga meninggalkan kami di sini

komen itu adalah kami Ia mengambil sedikit masa betul

anda memanggil saya yang paling banyak dipanggil

Hai sayang saya saya di sini tetapi dalam moral

bagi saya ia adalah rekod terbaik wap yang lebih baik

untuk rasa tema yang lebih baik

terlalu menakjubkan di sana sangat bagus oh

Hello perempuan

DAN di sana

DAN di sana

[Lagu]